Usein kysyttyä

Myyttekö tuotteita yksityishenkilöille?

Olemme yritysten tukku. Myymme vain yrityksille ja yhteisöille joilla on voimassaoleva y-tunnus.
Yksityishenkilöille emme myy tällä hetkellä.

Mikä on tuotteiden toimitusaika?

Pientavarassa toimitusaika on tällä hetkellä noin 8 arkipäivää. Kalusteiden toimituksessa tulee varautua noin 13 arkipäivään maksusuorituksesta. Tuotteet saattavat kyllä saapua aiemminkin mutta tämän uskallamme tällä hetkellä luvata.

Lisäys 24.3.2020
Koronaviruksen vuoksi toimitusajoissa saattaa olla viiveitä. Teemme parhaamme että saisit tuotteet mahdollisimman pian.

Miten tilaan tuotteet?

Helpoiten tilaat tuotteet suoraan verkkokaupasta. Voit myös lähettää tilauksen sähköpostiin osoitteella asiakaspalvelu@resta24.fi. Muista merkitä tilaukseesi tuotteet tuotenumeroittain, tilattavien myyntierien määrä sekä täydelliset (myös y-tunnus) yhteystietosi sekä mahdollisesti laskutusosoitteesi mikäli se on eri kuin toimitusosoite. Voit tehdä myös tilauksen puhelimitse +358 09 4241 4115 arkisin klo 10 – 16.00 välisenä aikana.

Miksi tuotteet maksetaan etukäteen?

Toimimme verkkokauppaperiaatteiden mukaan, jossa tuotteet laitetaan matkaan maksusuorituksen jälkeen. Tämä on reilua kaikille, koska luottotappioriskiä ei tarvitse laittaa hintoihin ja kaikki saavat näin tuotteet edullisemmin.

Onko teillä myyntinäyttelytilaa Suomessa?

Meillä ei ole myyntinäyttelyä Suomessa tällä hetkellä. Saat esimerkiksi liinoista, aterimista, astiastoista ja vaikkapa huonekalujen verhoilumateriaaleista tilattua helposti näytteet tai näytepalat. Kysy lisää soittamalla asiakaspalveluumme tai laittamalla sähköpostia.

MITEN PALAUTAN TUOTTEET?

Voit palauttaa tilaamasi tuotteet 10 vuorokauden sisällä toimituksesta sopimusehtojemme mukaisesti. Palautuksen toimituskustannuksista vastaa tilaaja ja palautus on toimitettava palautusosoitteeseen perille saakka Suurahontielle Kuopioon (osoite palautuslomakkeessa). Palautamme tuotteiden hinnasta 100% takaisin varaston tarkistettua tuotteiden kunto ja määrä. Pakkaus- ja toimituskuluja ei palauteta. Tässä ohjeet palautukseen.

  1. Tilaa palautuslomake asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu@resta24.fi, puhelin 09 4241 4115)
  2. Täytä palautuslomake ja laita se paketin sisään.
  3. Lähetä paketti varastollemme perille saakka. Vain perille saakka toimitetut palautukset käsitellään. Muualle kuin varaston osoitteeseen perille saakka toimitetut palautukset palautuvat takaisin lähettäjälle. Lähettäjän tulee käyttää Postin Ovelle palvelua. Posti tarvitsee vastaanottajan puhelinnumeron. Anna postille numero 040 0570 461.

Ohjeita ja hintoja kuinka lähetät paketin Postin Ovelle palveluna.
http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/laheta/paketit-kotimaahan.html

Tästä tilaat paketin toimituksen edullisemmin kuin Postin palvelupisteestä (muista tilata myös Ovelle palvelu, hinta noin 10 €):
https://www.posti.fi/palvelutverkossa/lahettaminen/#/?lang=fi

MITEN PALAUTAN TUOTTEET?

Voit vaihtaa tuotteet niin, että palautat tuotteet palautusehtojen mukaisesti ja tilaat sitten uuden uuden tuotteen/tuotteet normaalisti verkkokaupasta.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Huom! Resta24 on yritysten tukku. Myynti vain yrityksille joilla on voimassa oleva y-tunnus.

Toimitusajoista 31.3.2020
Koronaviruksesta johtuen toimitusajoissa saattaa olla viiveitä. Teemme parhaamme että saisit tilauksesi mahdollisimman pian.

Soveltamisala ja toimittaja
Nämä yleiset sopimusehdot koskevat tilauksia joita teet verkkokaupastamme. Voimassaolevat sopimusehdot löytyvät verkkokaupasta osoitteesta www.resta24.fi. Myyjäosapuolena (myöhemmin toimittaja) toimii Scanzon Group Finland Oy, jonka kotipaikka on Itkonniemenkatu 15,70500 Kuopio, Suomi. Asiakaspalvelumme puhelinpalvelu on avoinna arkisin maanantaista perjantaihin vähintään klo 10.00 – 16.00 välisenä aikana. Puhelinnumeromme on 09 4241 4115 ja sähköpostiosoitteemme asiakaspalvelu@resta24.fi. Verkkokaupan osoite on www.resta24.fi ja palvelemme ainoastaan yritysasiakkaita (myöhemmin tilaaja), joilla on osoittaa voimassa oleva y-tunnus. Toimitukset, palvelu, tarjoukset ja kaikki muu kauppasopimukseen liittyvä toiminta perustuu yksinomaan näihin yleisiin sopimusehtoihin ellei yksittäistä kauppasopimusta olla erillisellä kahdenvälisellä kirjallisella sopimuksella muutettu. Nämä yleiset sopimusehdot on tulostettavissa verkkokauppamme osoitteesta www.resta24.fi.

Kaupan synty
Kauppasopimus syntyy kun tilaus on tehty verkkokaupassa, puhelimella tai sähköpostilla ja maksettu kokonaisuudessaan. Toimittaja pidättää oikeuden peruuttaa kauppa virheellisten hintatietojen vuoksi. Tilauksen jälkeen toimittaja tarkistaa varastotilanteen. Mikäli varastossamme on puutteita, hyvitämme tilaajan toiveen mukaisesti joko koko kauppasumman tai puuttuvan tuotteen määrän ja peruutamme kaupan tarvittavilta osin. Tuotteet lähetetään maksusuorituksen jälkeen. Pidämme tilausta voimassa 7 päivää. Peruutamme tilauksen mikäli maksusuoritus ei ole saapunut tilauksen voimassaolon aikana.

Hinnat
Tavaroiden hinnoissa, ellei muuta ole sovittu, sovelletaan verkkokaupassamme kulloinkin voimassa olevia hintoja. Loppusummaan tuleva toimituskulu sisältää sekä toimitus- että pakkauskulut. Kaikki verkkokaupan hinnat ovat arvonlisäverottomia ja niihin lisätään Suomen ostohetkellä voimassa oleva arvonlisävero.

Maksuehdot
Tilatut tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voi maksaa verkkopankin kautta, pankki- ja luottokortilla sekä laskutuksen kautta. Tuotteet lähetetään maksusuorituksen jälkeen.

Toimitusehdot
Toimitamme tilaukset ovelle saakka tilauksen yhteydessä annettuun toimitusosoitteeseen. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, tilaus toimitetaan lähimpään kuljetusyhtiön noutopisteeseen josta se on noudettavissa. Rahtilähetykset toimitetaan aina toimitusovelle saakka. Rahtimaksu sisältää toimituksen, ei uutta jakeluyritystä, sisälle kantoa tai varastointia. Mikäli kuljetusyhtiö ei pysty toimittamaan rahtia sen saavuttua tilaajasta johtuneista syistä veloitetaan kaikki uudelleen jakelusta ja varastoinnista aiheutuvat kustannukset jälkikäteen tilaajalta kuljetusyhtiön laskutuksen mukaisesti.

Toimitustapa ja –aika
Kaikki tuotteet pakataan ja toimitetaan tilaajalle toimittajan valitseman kuljetusyhtiön kautta. Tuotteet pakataan toimittajan parhaaksi katsomalla tavalla. Kaikki toimitetut tuotteet on toimittajan omaisuutta kunnes ne on kokonaisuudessaan maksettu. Kaikki mainitut toimitusajat ovat ohjeellisia ellei toimitusaikaa ole erikseen sovittu. Toimittaja ei ole vastuussa mahdollisista myöhästymisten aiheuttamista välittömistä tai välillisistä kustannuksista tai vahingoista. Toimittaja toimittaa tuotteet kaikkialle Suomeen mutta varaa mahdollisuuden olla toimittamatta lähetystä erityisen vaikeisiin toimitusosoitteisiin. Lakko, työsulku, tulipalo, konerikko, raaka-aineiden puute, viranomaistoimenpide tai muu myyjästä riippumaton ylivoimainen este vapauttaa noudattamasta sovittua toimitusaikaa. Tilaajalla ei ole oikeutta vaatia toimituksen viivästymisen johdosta vahingonkorvausta.
Osa tuotteista voidaan yhdessä tilaajan kanssa sovittuna toimittaa jälkitoimituksena, mikäli varastotilanne näin vaatii. Kulloinkin voimassa olevat ohjeelliset toimitusajat on mainittu verkkokaupassamme sivulla toimitusajat.

Takuu
Tuotteiden takuut on mainittu kyseisen tuotteen tuote-esittelyssä katalogissa ja verkkokaupassa. Tilaaja on velvollinen tarkistamaan tuotteet heti niiden saavuttua ja tiedottamaan toimittajaa seitsemän päivän kuluessa mahdollisesta tuotevirheestä. Takuu ei ole voimassa mikäli voidaan todeta, että tuote on jo saapuessaan ollut viallinen mutta siitä ei ole ilmoitettu määräajassa toimittajalle. Takuu ei myöskään ole voimassa, mikäli tuotetta on käytetty väärin tai huolimattomasti. Viallinen tuote korjataan tai vaihdetaan uuteen. Tilaaja vastaa kustannuksellaan toimituskuluista mikäli korvaava tuote toimitetaan alkuperäisestä toimitusosoitteesta poikkeavaan osoitteeseen. Mikäli uusi korvaava tuotekin rikkoontuu, toimittaja pidättää oikeuden peruuttaa kauppa.

Palautusoikeus
Tuotteilla ei ole samaa kuluttajansuojalain mukaista palautusoikeutta yritysten välisessä kaupassa. Palautuksista on aina sovittava etukäteen verkkokaupan asiakaspalvelun kanssa ottamalla yhteyttä joko sähköpostilla asiakaspalvelu@resta24.fi tai puhelimitse 09 4241 4115. Tilaajalla on 14 päivää lähetyksen saapumisesta aikaa ilmoittaa lähetyksen palautuksesta. Tilaaja vastaa palautuksen kustannuksista ellei syynä ole tuotteen valmistusvirhe tai resta24.fi verkkokaupan toiminnasta johtuva virhe. Tilaaja huolehtii itse toimitusten palautuksista. Tuotteet on palautettava asiakaspalvelusta annettuun palautusvaraston osoitteeseen Suomessa perille saakka. Muualle kun palautusvarastoon toimitettuja paketteja ei lunasteta ja ne palautuvat tilaajalle. Postiennakolla, luottopakettina tai jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia ei lunasteta vaan ne palautuvat tilaajalle. Palautusoikeus ei koske tuotteita joita on käytetty tai niihin on tehty personointi (painatus, brodeeraus tms). Tuotteet tulee toimittaa mahdollisuuksien mukaan alkuperäispakkauksissaan. Palautustuotteet tulee pakata huolellisesti. Palautukseen on liitettävä mukaan asiakaspalvelusta saatava palautuslomake. Kun palautus on saapunut ja hyväksytty, toimittaja palauttaa rahat tilaajan tilille vähennettynä alkuperäisen toimituksen toimituskuluilla.

Vaihto
Tilaaja voi vaihtaa tuotteen ilmoittamalla asiasta 14 vuorokauden sisällä paketin saapumisesta. Palautettavat tuotteet tulee toimittaa toimittajan varastoon kohdan Palautusoikeus mukaisesti. Uudet tuotteet käsitellään tekemällä uusi tilaus ja lähetetään asiakkaalle. Asiakkaalta veloitetaan vaihdosta aiheutuvat käsittely-, pakkaus- ja postituskustannukset.

Muuta
Toimittajan vastuu ulottuu riitatapauksessa maksimissaan kaupan purkamiseen ja maksettujen rahojen palauttamiseen asti. Mahdolliset kaupankäyntiin liittyvät erimielisyydet pyritään ratkaisemaan kahdenkeskeisin neuvotteluin. Mikäli ratkaisua ei löydy, käsitellään asia Kuopion käräjäoikeudessa. Pidätämme oikeuden muuttaa sopimusehtojamme. Voimassaolevat sopimussehdot löytyy verkkokaupastamme. Tilaajan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Toimittaja käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Toimittaja sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.