Usein kysyttyä

Myyttekö tuotteita yksityishenkilöille?

Olemme yritysten tukku mutta avoinna toistaiseksi myös kuluttaja-asiakkaille. Toimimme toki lakien mukaan mutta tukkutoiminnasta ja pääsääntöisesti yrityskaupasta johtuen toimintatapamme saattavat poiketa normaalista kuluttajan verkkokaupasta. Tässä pari huomiota:

- Tuotteet toimitetaan vain perille saakka. Meiltä ei ole mahdollista tilata pakettia noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.
- Kuljettajat eivät soita ennen toimitusta. Toimitukset yritysten aukioloaikoina arkisin klo 09 - 16 välisenä aikana pääsääntöisesti.
- Palautuskulut jäävät tilaajan maksettavaksi.
- Kuluttajamyynti on rajattu vain pakettitoimituksiin. Esimerkiksi kalusteita ei myydä kuluttajille.

Miten tuotteet toimitetaan?

Olemme ensisijaisesti yritysten tukku. Tilausmäärät ovat suuria joten toimitukset ovat mahdollisia vain perille ovelle toimitettuna. Emme toimita lähetyksiä pakettiautomaatteihin tai muualta noudettavaksi.

Mikä on tuotteiden toimitusaika?

Pientavarassa toimitusaika on tällä hetkellä noin 8 arkipäivää. Kalusteiden toimituksessa tulee varautua noin 13 arkipäivään maksusuorituksesta. Tuotteet saattavat kyllä saapua aiemminkin mutta tämän uskallamme tällä hetkellä luvata. Täältä voit lukea lisää toimitusajoista sekä nähdä toteutuneita keskimääräisiä toimitusaikoja.

Miten tilaan tuotteet?

Helpoiten tilaat tuotteet suoraan verkkokaupasta. Voit myös lähettää tilauksen sähköpostiin osoitteella asiakaspalvelu@resta24.fi. Muista merkitä tilaukseesi tuotteet tuotenumeroittain, tilattavien myyntierien määrä sekä täydelliset (myös y-tunnus) yhteystietosi sekä mahdollisesti laskutusosoitteesi mikäli se on eri kuin toimitusosoite. Voit tehdä myös tilauksen puhelimitse +358 09 4241 4115 arkisin klo 10 – 16.00 välisenä aikana.

Miksi tuotteet maksetaan etukäteen?

Toimimme verkkokauppaperiaatteiden mukaan, jossa tuotteet laitetaan matkaan maksusuorituksen jälkeen. Tämä on reilua kaikille, koska luottotappioriskiä ei tarvitse laittaa hintoihin ja kaikki saavat näin tuotteet edullisemmin.
Tarjoamme yrityksille myös verkkolaskutuksen 14 päivän maksuajalla toimituksesta. Luottotiedot tarkistetaan.

Onko teillä myyntinäyttelytilaa Suomessa?

Meillä ei ole myyntinäyttelyä Suomessa tällä hetkellä. Saat esimerkiksi liinoista, aterimista, astiastoista ja vaikkapa huonekalujen verhoilumateriaaleista tilattua helposti näytteet tai näytepalat. Kysy lisää soittamalla asiakaspalveluumme tai laittamalla sähköpostia.

Miten palautan tuotteet?

Voit palauttaa tilaamasi tuotteet 60 vuorokauden sisällä toimituksesta sopimusehtojemme mukaisesti. Palautuksen toimituskustannuksista vastaa tilaaja ja palautus on toimitettava asiakaspalvelusta saatavaan palautusosoitteeseen perille saakka (Postin Ovelle palvelu). Palautamme tuotteiden hinnasta 100% takaisin varaston tarkistettua tuotteiden kunto ja määrä. Pakkaus- ja toimituskuluja ei palauteta. Tässä ohjeet palautukseen.

1. Tilaa palautuslomake ja palautusosoite asiakaspalvelustamme, tulosta ja täytä tiedot
2. Käytä palautuksissa Postin Ovelle palvelua (Postiin tai lokeroihin toimitettuja palautuksia ei lunasteta ja ne palatuvat sinulle) https://www.posti.fi/palvelutverkossa/lahettaminen/#/

Miten vaihdan tuotteet?

Voit vaihtaa tuotteet niin, että palautat tuotteet palautusehtojen mukaisesti ja tilaat sitten uuden uuden tuotteen/tuotteet normaalisti verkkokaupasta.

Mitä tarkoittaa saatavuustakuu?

Osalla tuotteista on mainittu saatavuustakuu. Takuu voi olla 3, 5 tai jopa 10 vuotta. Takuu on voimassa kun tuote on kyseisen vuoden katalogissa ja kun takuusta on maininta katalogissa. Katalogin voit tilata tai pyytää lähettämään paperisena versiona.
Kun tuotteessa on takuu, varaamme tuotetta varastoon niille asiakkaillemme, jotka ovat ostaneet kyseistä tuotetta takuuaikana, vaikka tuote muuten olisi poistunut valikoimistamme eikä se olisi enää katalogissa tai verkkokaupassamme. Huomaa siis, että takuu on voimassa vain tuotteilla jotka ovat katalogissa ja joissa on maininta saatavuustakuusta!

Saako tuotteisiin merkkauksen?

Kyllä saat. Esimerkiksi työvaatteisiin logon merkkaus painamalla tai brodeerattuna onnistuu toki.

Tässä ohjeet. Huomaa aineiston vektorivaatimus.
- Logon voi toimittaa Resta24 asiakaspalveluun sähköpostilla
- Painettava/brodeerattava logo tulee toimittaa vektoritedostona (cdr, ai, eps,
vektoroitu pdf). Huomaathan, että PDF ei välttämättä ole vektori.
- Kerro myös painatuksen sijainti vaatteessa, mahdollinen fontti ja muut
yksityiskohdat


Tuotteesta lähetetään kuva sähköpostiin ennen varsinaista painatusta/brodeerausta.
Persononointi suoritetaan vasta hyväksyntäsi jälkeen.
Personoiduilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Mikä sitten on vektoritiedosto? Se on käytännössä kuvatiedosto jonka laatu ei muutu epätarkaksi kuvan kokoa muutettaessa. Tunnistat PDF tiedoston, onko se vektori vai ei, avaamalla kuvan niin suureksi kuin mahdollista. Mikäli kuva muuttuu suurennettaessa epätarkaksi, ei kyseessä ole vektorimuotoinen PDF.


Tuoteryhmät

Oma tili

Ostoskorisi on tyhjä